Retourneren:

  • Binnen 14 dagen na aankoop
  • Originele kaartjes en labels zijn nog aan het artikel bevestigd.
  • Artikel is niet gedragen, bevlekt of beschadigd.
  • Bijgevoegd de pakbon

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@jensenfamilyshop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Retourneren in de winkel:

Is altijd gratis.

Het geld wordt binnen 28 dagen terug gestort op het rekeningnummer waarmee u betaald heeft

Retourneren per post:

Hiervoor betaalt u zelf de retour kosten.
Verzend u het ongefrankeerd dan zullen deze kosten afgetrokken worden van het retour bedrag.

Het geld wordt binnen 28 dagen terug gestort op het rekeningnummer waarmee u betaald heeft

Het retouradres is:

Jensen Family Shop
Ossenkamp 7a
8531XK Lemmer

Klachten:

Heeft u een klacht over een artikel?
Is het artikel bij uitpakken al beschadigd stuur ons een mailtje of kom langs in 1 van onze winkels binnen 24 uur en we lossen het voor u op.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@jensenfamilyshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.